Groepslessen

Ontdek ons groepslessenaanbod

Wil je graag terug deelnemen aan je favoriete groepsles?
Raadpleeg alvast de LAGO CLUB app en ontdek het TIJDELIJK OUTDOOR uurrooster.

We voegden maar liefst 8 nieuwe groepslessen toe aan ons aanbod. Ontdek ze hier!


NIEUW

Poppilates

Poppilates is pilates zoals je het nog nooit hebt gezien! In dit unieke groepslessenformat uit de VS worden pilatesbewegingen gechoreografeerd op hedendaagse popmuziek in een intensieve, maar voor iedereen toegankelijke total body workout. Pilates met een twist dus!

Ubound

Door de opzwepende muziek en de speciale trampolines is dit de ideale training om af te slanken. UBound verklaart de oorlog aan cellulitis. De ideale workout dus voor iedereen die er goed wil uitzien. Een bijkomend voordeel is dat de trampoline alle schokken opvangt. Hierdoor vermindert de impact op pezen en gewrichten drastisch.

NIEUW

PIIT28

Pilates Insensity Interval Training is een combinatie van pilates en HIIT, High Intensity Interval Training. Bij deze workout combineer krachttraining en werk je tegelijkertijd aan je balans en mind. Je wordt er rustiger van en je krijgt meer doorzettingsvermogen.

BBB

Deze les is een toegankelijke kracht- en cardiotraining die focust op de versteviging van de drie belangrijkste B’s van jouw lichaam, namelijk Buik, Benen en Billen. Tijdens de BBB les maak je voornamelijk gebruik van je eigen lichaamsgewicht.

Sh'bam

Dansen en shaken: dat is Sh’Bam ten voeten uit! Trainen alsof je in de club staat, maar dan wel zonder de kater, maar mét de hoge fun factor en het verbranden van heel wat calorieën! Je combineert er simpele, maar superleuke dansmoves die je op de beat uitvoert in het grote plezier van de groep.

Spinning

Hou je van een intensieve training op een spinningfiets waarbij je geniet van ritten boordevol entertainment en motivatie? Dan is deze les echt iets voor jou!



NIEUW

Gravity Yoga

Gravity yoga is een doelgerichte flexibiliteitstraining gericht op de heupen, hamstrings, rug en schouders. Alle oefeningen gebeuren op de mat en helpen je om deze spiergroepen in je lichaam te openen en op die manier flexibeler en mobieler te zijn in het dagelijkse leven.


NIEUW

Body attack

Body Attack is een high-energy interval training. Deze training is een combinatie van atletische bewegingen en kracht- en stabilisatieoefeningen. Deze workout is zo samengesteld dat je je uithoudingsvermogen traint!

NIEUW

Yin Yang Yoga

Yin yoga is een rustige vorm van yoga waarbij veel aandacht wordt besteed aan elke houding. Je gaat aan een heel gestaag tempo te werk met elke pose, en gaat steeds op zoek naar wat goed voelt en wat je lichaam kan. Het is een meer herstellende yoga vorm, waar ook veel aandacht besteed wordt aan pranayama – de ademtechnieken van yoga.

NIEUW

Ouder-baby workout

Het leuke is dat je deze groepsles met je baby kunt doen. Je kleintje kan gewoon wakker zijn en ze vinden het vaak nog heel erg leuk ook om 'mee te bewegen'. Het is waarschijnlijk even wennen met je (nieuwe) sportpartner in crime, maar als je het een paar keer doet zal je zien dat het best wel goed voelt om terug wat te bewegen. Je hebt waarschijnlijk een tijdje (bijna) niets gedaan, maar nu is het weer tijd om te bewegen!


Leeftijd kinderen: 0 -2 jaar

Yoga

Hoe vind je de juiste verhouding tussen inspanning en ontspanning? Bij yoga gaat het om de balans tussen lichaam en geest. Yoga biedt oefeningen voor kracht, lenigheid, ontspanning en er is veel aandacht voor de ademhaling.

Deze yoga combineert oude wijsheden met moderne beats en zorgt ervoor dat jij weer helemaal zen naar huis gaat.


NIEUW

Ouder-peuter workout

Het doel van deze groepsles is om peuters van 2 tot 4 jaar de kans te geven om samen met hun ouders of grootouders te sporten. Klimmen, klauteren, rollen, spelen met ballen en nog veel meer. Het uitoefenen van dit soort bewegingen bevordert de motoriek van uw kind. Ook is het een momentje van quality time met jouw (b)engel).


Leeftijd kinderen: 2 - 4 jaar


Power

Power is een intensieve krachttraining waarbij je aan de hand van een barbell met gewichten alle spiergroepen aanpakt. Je verbrandt zo’n 750 kcal per les.

Body balance

Body Balance is een rustgevende workout, die gefocust is op je body en mind. Je ontwikkelt meer kracht, flexibiliteit en concentratie door de verschillende houdingen die je lichaam aanneemt.
In de Body Balance les vind je invloeden uit de yoga, Tai Chi en Pilates. Deze samenvoeging zorgt voor rust in je gedachte en in je lichaam.

Insanity

Een work-out waarbij je in 60 dagen het resultaat zou behalen waar je normaal 365 dagen voor nodig hebt? Dat feit alleen bewijst hoe knotsgek en vooral vreselijk effectief Insanity is. Zie je het zitten om je grenzen elke les een stukje te verleggen en al de spieren in je lichaam te trainen? Dan is Insanity dé training voor jou!

Fitdance

Zin in een ritmische en opzwepende training? Dan is de Fitdance beslist iets voor jou!

Fitdance is een combinatie tussen dans en fitness. Gedurende deze les voer je dansbewegingen uit aan een hoge intensiteit met diverse invloeden zoals salsa, zumba, aerobics, reggaeton en zelfs kickboks.

Pilates

De pilatesoefeningen worden uitgevoerd op een mat en zijn erop gericht voornamelijk de spieren rondom je rug, buik en bekken te trainen. Elke beweging maakt dat je een stap dichter bent naar meer kracht en meer balans.

Zumba

Zumba is een dans training geïnspireerd door Latin muziek en bewegingen. Je danst alle stijlen van de Latin Dance op een leuke en verfrissende manier. Het is de perfecte workout. Je verbrandt niet alleen veel calorieën, maar het is ook goed voor je conditie.

Aqua jogging

Aqua cycling

Aqua bootcamp

Vraag hier je gratis kennismakingspas aan

Met je gratis kennismakingspas geniet je van een uur kennismakingstraining met één van onze gekwalificeerde trainers

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om goed te functioneren en om je een betere en persoonlijkere gebruikservaring te bieden. Lees meer
Nee, bedankt